Модуль 3 допоміг мені з'ясувати яку роль в
проектній діяльності відіграють ключові та тематичні питання, важливість
постановки зрозумілих, конкретних, досяжних навчальних цілей, які включають
цілі щодо розвинення навичків 21 століття.
Модуль 4 допоміг мені розкрити цілі оцінювання, мету, підготувати
інструменти для вхідного оцінювання, які дозволяють виявити навчальні потреби
учнів та скорегувати план проекту з урахуванням разультатів даного оцінювання,
розробити презентацію учителя. Можливо тематичні та ключові питання переформулюю. Непросто це робити так, щоб і навички мислення високого рівня розвивати, і не відійти від навчальної теми, і пов'язати їх з досвідом моїх учнів, і розбудити в них інтерес до дослідження....
Комментариев нет:
Отправить комментарий