Цей модуль
допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі
спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання. Я навчилася визначати навчальні стилі моїх учнів, і при
виконанні ними навчальних проектів, розглядатиму створення для них
різних умов. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них
підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному
учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу
до його особливостей. Учням також потрібне середовище, яке б дозволило
їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні
інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.
Присутність у
звичайному класі учнів із різноманітними навчальними особливостями і
потребами – це особливий виклик для вчителів. Але з іншого боку, вміння
вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів може
призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду
для всіх учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий